Op Verkryging Strategie Ontwikkeling Dis moeilik oor beplanning verkryging te praat sonder om verkrygingstrategie, want verkrygingstrategie is ontwikkel in samewerking met en tydens die beplanning verkryging fase en is 'n belangrike faktor in die bepaling van die mees geskikte metode verkryging gegewe die kompleksiteit en monetêre waarde van die vereiste, en die mark beskikbaarheid. Terwyl beplanning verkryging handel oor "wanneer", strategie verkryging kyk na "wat", "hoe", "waar" en "waarom"; wat nodig voordat die "wanneer" beslis moet word. Wat om te koop? Hoekom dit koop? Hoe om dit te koop? Watter doel dien? Wat is die doel van die aankoop? Hoeveel kos dit? Waar kan dit wees bronne? Hoeveel bronne is beskikbaar? Wat is die risiko? Wat is die voordele? Wat is die koste? Maar selfs nadat 'n voorlopige plan verkryging ontwikkel, is daar nog verdere strategiese vrae wat beantwoord moet word, soos: Word die verwagte kontrak datum toekenning realistiese gegewe die metode verkryging? Maak die verkrygingsproses moet bespoedig? Is daar geleenthede vir verpakking vereistes om te koop in grootmaat? Wat is die monetêre of strategiese voordele / nadele van groepering vereistes? Is daar enige afhanklike vereistes? Die bogenoemde lys van vrae is nie volledig nie. 'N Strategie verkryging ontwikkel kan word vir 'n vereiste of 'n groep van vereistes, en hoewel die ontwikkeling van 'n strategie verkryging is belangrik in die beplanning van aankope, die omvang van die strategie ontwikkel is afhanklik van die vlak van risiko en monetêre waarde van die vereiste. Die strategie wat ontwikkel het om in ag te neem die verskillende beginsels verkryging; hoofsaaklik, ekonomie en doeltreffendheid. Oorweging moet altyd gegee word aan enige spaargeld (of skaalvoordele) wat bereik kan word deur strategies beplan hoe aankope oor die gedek deur die plan verkryging tydperk sal word. Dit kan inhou oorleg met die onderskeie versoek entiteite om te bepaal of daar enige versagtende omstandighede wat regverdig maak hul aankope in 'n spesiale manier en op enige manier anders as die res van die beplande aankope van soortgelyke items. Versoek entiteite moet ook betrokke en geraadpleeg word oor watter besluite geneem word in die beplanning en strategie fase, ten einde hul ooreenkoms te verkry en om te verhoed dat die beplanning van hul vereistes in so 'n wyse dat teenproduktief om hul bedrywighede kan wees. Byvoorbeeld, hoewel daar dalk 'n behoefte om 'n totaal van 10 voertuie te koop deur die bevordering 3 vereistes, een versoek entiteit mag hê geldige redes waarom hul voertuig nie aangekoop moet word in grootmaat wees, omdat hulle nodig het om die voertuig te ontvang in 'n korter tydperk van tyd as wat dit normaalweg sou neem. So hierdie vereiste (nadat hy met die versoek entiteit geraadpleeg) kan spesiale aandag, wat kan weerspieël word in die vereistes van die pakket, of gekoop word deur 'n ander metode verkryging wat jou sal toelaat vir 'n versnelde gestuur moet; sodat hierdie spesifieke versoek entiteit te ontvang hul voertuig voor (en as afsonderlike besending of vereiste) van die gekoop in grootmaat voertuie.
Comments
Post a Comment